13. září 2011

šnecivtrávěpleskrobotkytkadůmajá

Ahoj,
celej tenhle článek je uplně super a plnej toho jak jsem úžasnej.

 Kdo mě zachrání?

10 komentářů:

  1. ach, sítko na nepotřebné chlupaté pocity
    bych chtěla mít

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tenhle článek je super a právě jsi mě přesvědčil o tvé úžasnosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Zachraň se sám a budeš zachráněn. Amen :P

    OdpovědětVymazat
  4. já tě zachráním, neboť jsem zpět a hádám, že jsem všem příííšerně chyběla! (haha)

    OdpovědětVymazat
  5. když už jsme u té úžasnosti, máš úžasné záhlaví .D

    OdpovědětVymazat
  6. Iba myšlienky. Ktoré robia aj presný opak.

    OdpovědětVymazat
  7. Tušit takový věci je pravděpodobně dost výhodný.

    OdpovědětVymazat
  8. M.? Mám takovej nepříjemnej pocit, žes odešel na věčnej odpočinek.

    OdpovědětVymazat