31. července 2011

llama
tohle sem prostě muselo! :DDDDDD
Anó už nevymejšlim ani  ty stupidní nadpisy. Nechápu o čem mám  psát. Nejspíš o tom že můj počítač je až nereálné pomalej. 
Když už mám ten  vysněnej foťák tak je venku hnusně. Naštěstí příští tejden jedem na chatu a má bejt hezky.
Čeká nás plno výletů takže doufám že bude spousta fotek.
Chybí mi spousta  lidí  ze školy  který jsem za celý prázdniny  neviděl. :D Chybí mi to  bolení tváří z toho ože se smějem celej den. Ano tenhle blog ztrácí kvalitu. Píšu o naprostejch hovadinách.
Tumblr mě baví víc a víc.  Nejradši bych se tam  nastěhoval. Ale některý funkce který blogger poskytuje mi tam chyběj. Na blog.cz  už  návrat taky  nejspíš nenachystám. Sice by  tam můj blog vypadal líp protože v nastavení se dá nastavim každej  kousíček. ale tady je to na prd. Váhám ale nic nevyváhám. .D Jsem pubertální idiot co nemá smysl a cítění psát tak zakódovaně ale krásnoplně jako Lucy!

Kéž by  se vrátily  slunné dny, kvetly pampelišky a  mohli by  jsme  se bezstarostně válet v trávě  jako psi.

Žádné komentáře:

Okomentovat