29. července 2011

Zdravím planetu zem.

Vypadá  to že nejsem na to focení zas takovej profík. Je to se mnou špatný děti.
Dneska skoro celej den prší. nic moc. Skoro celej den jenom žeru, ale mě to jen prospěje s mojí váhou 46 kg bych  měl začít něco dělat. :D
Ještě měsíc prázdnin, uteklo to docela rychle. Doufám že se máte taky dobře.
Poslední  dobou mi strašně dlouho trvá než usnu. :D nechápu to.  Aspoň mam čas na přemejšlení o tom co  se tu  v noci děje. Mimozemšťaní přilítnou oknem a tancujou tu mimozemskej bál. :D
Píšu o kravinách. Doufám že zejtra přidám něco inteligentnějšího.

5 komentářů:

  1. !!! to spaní!!! přesně. já poslední dobou taky nemůžu usnout, prostě klidně dvě hodiny čumim do stropu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden čas jsem nespala celé noci, ať jsem byla ospalá jak jsem chtěla.

    Ach, 46 kilo, to je krásné!.D Raději bych měla tvou váhu než tu svoji.

    OdpovědětVymazat
  3. ty máš dva blogy? :D
    46kg..sice netuším kolik ti je, ale působí to trochu jako podvýživa..takže ano, dělej stím něco :D ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To víš, že pamatuju ! Chci tě číst ;]

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou. Fotíš úžasně. já ve čtvrtek odlétám do Řecka, chtěl bych tam strašně moc fotit, ale s nekvalitním foťákem a skoro bez zoomu. To nejde. :D

    OdpovědětVymazat