26. července 2011

Vždyť je tak krásně.

Velevážení je to tady. Upravené jsou pouze barvy. Ano fotim hovadiny.





nejkrásnější nakonec :)

6 komentářů:

  1. ty fotíš hovodiny a já svůj xicht:D rozdíl v tom není. Barvy jsou moc hezky decentně upravené! :)
    chlapče a můžu se tázat jak jsi starý? :)

    OdpovědětVymazat
  2. sexy kořen, ha to neznám. chlapec, který je vlastně starý jako já a jeho blog není o tom jak mají v Topmanovi slevy. Chňa. A nepoužíváš rtěnku. Takže si myslím, že jsi normální jako já., což je pro ostatní divný.

    OdpovědětVymazat
  3. K první fotce.. tam ten světlý roh je chyba. Né nějak extra důležitá, ale je.)
    Kamínky jsou malinkato přepálený, chtělo by to přiclonit, ale dneska se všechno tak zesvětluje,... chm.) Struktura jak vyšitá.
    Třetí, ..přepálená pampeliška se ztrácí v přepálené obloze.) Kuš. Ovšem fascinují mě tam tvé nohy.D
    U posledních dvou jsou taky přepaly, u trávy ale jen drobné.) Poslední jsou přepálené lístky.

    Toť vše k mé jedovaté kritice.D

    Těším se na další!.D

    OdpovědětVymazat
  4. juu:) líbí se mi ta předposlední.je zajímavá.
    co to je za foťák?:)

    OdpovědětVymazat