21. srpna 2011

Běháme s časem. Nesthíme ho.

V nedalekém městě je pouť i když včera bylo slunečno nešel jsem a věrná Š. se mnou šla ven. I když bych měl spíš psát šel? Je v tom zmatek ale je to můj nejlepší přítel/kyně. 
Poutě moc v oblibě nemám, nejim cukrovou vatu ale zase miluju trdelníky. Na pitomejch řetězácích se mi dělá blbě ale na těch bláznivejch strojích co se točej všemi směry můžu bejt celej den.




Dokonalej obrázek? anoo, muj vejtvor protože jsem se nudil zaběhl jsem do kiku pro bílý tričko a muj černej fix na textil mi pomohl splodit novej kus do šatníku. Tenhle je už třetí takzvané DIY.


Kreslim si na ruce pandy.
Z výšky. 

Nekonečnooooooooooooooooooooooooooooooooo.


10 komentářů:

  1. miluju kreslení nekonečna po končetinách
    http://farm6.static.flickr.com/5190/5657691461_978f0cafce_z.jpg

    OdpovědětVymazat
  2. m., vždycky mě doženeš k přemýšlení o tom, co kdyby.

    OdpovědětVymazat
  3. to je skvělej surrealismus, na tom tričku! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju!
    a fakt je mi sedmnáct, nekecám :D Jestli si rodiče nevymýšlí, teda :D

    OdpovědětVymazat
  5. to triko se mi líbí - máš dobrý styl kreslení:D a tu propisku modrou mám taky (pokud je teda na té tvé nápis HARMONY) a každý mi ji závidí a ohmatává....:D

    OdpovědětVymazat
  6. ta žíla u nekonečna je prostě... no mlask :D ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta žíla je moc supr..ještě jak je vidět, že pokračuje na dlani.) Mě fascinujou žíly na mým hrudníku...jak tak občas prosvítají,.. je to jako kdyby kůže byla velmi průsvitné oblečení :D

    OdpovědětVymazat
  8. tričko je super,možná to taky někdy zkusím,ale vypadalo by to divně.
    A ta pandička <3 je prostě skvělá!

    OdpovědětVymazat
  9. Vytetovat si nekonečno není ale vůbec špatný :)

    OdpovědětVymazat