19. srpna 2011

Černé nebe, spící hlavy.


Jistě že ne. Včera co jsem celej den zase seděl doma na prdeli, jsem měl chutě přidat článek. Známej nepřítel takový to kolečko když se to načítá, nechtělo zmizet. Byl jsem bez mé moci a zjistil jsem jak strašně jsem tady na tom všem závislej. Kdybych neměl blog tak bych se u toho počítače maximálně nudil. Naštěstí dnes jsem tu v plné síle hned po ránu, venku je takový černo že bych si tu měl rozsvítit.
Přidávám fotky z předvčerejška. :)















Tejhlencta se mi lbí nejvíc.


Nemám rád růžovou.






I když je hnusná pro mě je hezká!:D








18 komentářů:

  1. Také bych se nudila, kdybych neměla blog. Vůbec nevím, co bych tu dělala. I tak se nudím a co teprve bez blogu. Moc se mi líbí 1., 5., 7., 8. a poslední fotka. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou nádherné, že jsem nad nima úžasem otevřela pusu. :)
    Já si už taky neumím představit život bez blogu, už je to závislost. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kaštan je opravdu super, i ta prosluněná tráva a ta kůra břízy .) Povedené fotky.
    Mám dotaz, upravuješ je nějak? Protože se zdá, že moc ani ne nebo vůbec a přesto jsou krásné .)

    OdpovědětVymazat
  4. ty fotíš něčím jiným? je to nádherný,opět a zas. nejvíc se mi líbí,ta co se ti nejvíc líbí a pak tahle poslední. zlepšil ses.

    OdpovědětVymazat
  5. robis dokonale fotky!

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ach m., kdyby všichni kluci byli jako ty..

    Fotky jsou takový svěží, navozující pohodu, mír a klid. Jako vyznávačka rastafariánství to oceňuju.

    OdpovědětVymazat
  7. ta třetí fotka je úplně skvělá, takový zeleně! .)

    OdpovědětVymazat
  8. 3. se mi děsně líbí,
    ta co se ti líbí nejvíc se mi taky moc líbí,
    nesnáším taky růžovou, ale těm kytkám sluší a navíc jsou hezky vyfocené, což mně se v růžové nikdy nepovede,
    koukala jsem se na tu tvou ''profilovou'' fotku - nechceš někdy udělat autoportrét? mně se totiž líbí pihatí lidé (kluci/holky). ty pihy neber jako narážku nebo urážku, ba naopak. ;D

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám pořid utkání si udělat nový, teď zase, jako, že nastupuji na střední, ale chci už někde zůstat. Protže, když se stěhuji tak vždy jenom překopíruju povídky a píšu od znova. Je to stejný. A adresa? mám ji už skoro 3 měsíce a pořád se mi líbí. A je česká, jsem také přeci Čech, ne?
    A k těm fotkám. Jsou nádherné, opravdu krásné, nádherné momentky. Já jsem byl nedávno na Korfu a mám také nějaké fotky, tak je dám na blog a rajče ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Asi začínám milovat tvý fotky.a moc♥
    připomínají mi moje období asi rok zpět..dělala jsem takové fotky přírody..moc bych se do něj chtěla vrátit..ale teď to zase cítím jinak a i moje fotky jsou jiný...ale není to ono..něco mi chybí:)

    OdpovědětVymazat
  11. Opravdu? Doufám že to byl jen vtip ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. To bude tím, že se mi to tu teď víc líbí. ;D
    Tvl já bych zase chtěla pihy na xichtu! :D No, tak to bude jistě něco velmi zajímavého... :DDD

    OdpovědětVymazat
  14. Ty si kluk? Ehee..kluk a blogspot? fuj! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Také moc děkuji :)
    Jinak, jak jsou fotky větší, tak jsou ještě krásnější :)

    OdpovědětVymazat
  16. Beautiful photographies!
    I love it!

    OdpovědětVymazat
  17. Co to děláš, drahý M., co to děláš! Kdybych takhle skvěle fotila po svých začátcích, kde bych byla!(zatímco já se jistě už neposunuji, leč by bylo kam!) úžaúža :))

    OdpovědětVymazat