17. srpna 2011

Potkani maj rádi granulky.


Technické muzeum (tohle byly čupr brejle který rozkládaly světlo)


Další hrátky se světlem. :D



Ano stojim tam jak. vy víte kdo. :D





Muj úlovek za dvacet korun! :D









Nejim houby, stačí vám to?:DD



I v lese se najde papírový pytlík od českých aerolinií. :D



Vypadal jako malej domeček musel tady bejt.









pelekéni.:D

Musím poděkovat za ten rekord v komentářích tolik jsem jich tu opravdu ještě neměl :))

13 komentářů:

  1. Müluju fotky, jako je ta poslední. Mám lepší ředstavu o tom, kdo jsi.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale kruciš.

    Ne poslední, nýbrž třetí.
    Sic zařekla jsem se, že nebudu používat smajlíky, jsem donucena :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta předposlední má skvělý kouzlo, atmosféru... .)

    OdpovědětVymazat
  4. Milý M., já zasejc vzhled závidím tobě. Holt každému se líbí to, co nemá.

    Blogspot jsem zkoušela nespočetněkrát, ale pokaždé jsem se vrátila na starou základnu :). Je to na mě moc složité!

    A pelikáni jsou taky skvělí.

    OdpovědětVymazat
  5. Houbičky.
    Proč neochutnat a poznat tak jiný svět? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, hned jsem zatoužila si vyrazit do lesa :)
    PS: Děkuji za milý komentář i za krmení :D

    OdpovědětVymazat
  7. fotky jsou trošku poupravené ve photoshopu... nu, není to nic moc když s ním pořád bojuju.. :D
    ano to slůvko má být opravdu random :D
    trošku překlep..
    nu, stane se...

    OdpovědětVymazat
  8. pobavily mě aerolinky a lesní fotky jsou pěkný.
    jo a, pěkný triko s košilí na tý fotce. ;D

    OdpovědětVymazat
  9. jejda,houby ty mi ani nepřipomínej,už jsem jich tolik nasbírala a snědla,že nejdřív je chci vidět v zimě.
    Ale zase pěkný fotky:)

    OdpovědětVymazat
  10. ty pytliky sou vtipný, a záblesky paměti můžou být zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  11. Povedené fotky a vtipné komentáře k tomu. :))
    Nejvíc se mi asi líbí ti pelikáni.

    OdpovědětVymazat
  12. m., musím ti vřele pochválit záhlaví.

    OdpovědětVymazat