15. srpna 2011

kobry s hlavou v oblacích.
















Fialice





a další.










Tohle má být anděl.



chrtice

a velbloud.



umění ulice.



Tohle mě pobavilo.







Celý tenhle blog je velkým úspěchem. Jen tiše doufám že to k něčemu je.

15 komentářů:

  1. ta třetí ta třetí ta třetí!♥
    jé úchvatná.myslím to upřímně...
    pořád se na ni musím koukat..krásná.to místo,to světlo!
    (trochu ti závidím že jsi jejím fotografem)
    --
    máš na to oko!foť foť a foť..budeš v tom skvělej!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s komentářem víš.
    Třetí fotka - dokonalá příroda.
    Něco pro mé oko.
    Ale taky jsou skvělé ty gráfky, předposlední a poslední fotka.
    Celá ta série působí tak přirozeně. :)


    .:Jen tak dál, mladý umělče:.

    OdpovědětVymazat
  3. Štrůůůdlárna mě taky pobavila... :-D
    Už se mi to tu začíná líbit víc.
    A ty zlatý sračky na tom náměstí jsou tragický (nemyslím fotky jako takové, ale objekty na nich).

    OdpovědětVymazat
  4. Štrůůůdlárna! I když mám fakt "skvělou" náladu,zasmála jsem se.

    OdpovědětVymazat
  5. A s tou poslední větou nakonci..plně souhlasím.A mně se nejvíc líbí ta poslední fotka.No,všechny jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  6. Štrůdlárna :-D Skvělé!!!!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný fotky :P Do Štrůůůdlárny bych klidně zašla ♥
    Btw, nejsi náhodou bývalý Troubelín, Siňor Minutka atd. ? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky..a štrůdlárna je fakt dobrá :D

    OdpovědětVymazat
  9. M., drahý M. jak ráda bych tě potěšila.)
    Třetí fotka. Les. Vidíš ten bílý flek v trávě tam nalevo? Tomu se říká přepal. A hned nad ním se nám ztrácejí kmeny v obloze. To je taky přepal. .)
    Štrůdlárna je ovšem skvělý námět k vyfocení, jen ta kompozice.. .)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejde o foťák, ale o místo, jaké k focení zvolíš.) Na první pohled časem poznáš, kde to bude přepálené.)

    OdpovědětVymazat
  11. Aha .DDDDD tak jsem se jen trošičku spletla :D Omlouvám se a děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta čtvrtá a předposlední. Je to hrozně fajn, že tě to baví a zároveň ti to jde čím dál líp :)

    OdpovědětVymazat
  13. mně se líbí fotka otevřené pláně:) jak windows:D
    anděl,velbloud,chrtice: krásná styliazce

    OdpovědětVymazat
  14. Články zmizely, to máš pravdu.

    Však až se mi mozek naplní inspirací (cca 1 000 000 let), počtete si, pane.

    A děkuji. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  15. Ta třetí je opravdu nádherná, to místo... přesně na takové jedeme na dovolenou.

    OdpovědětVymazat