14. srpna 2011

Jsem anomálie.

Poslední svého druhu. Vlastně je nás víc.
těšil jsem se na tenhle moment až budu vypisovat spoustu kravin a taky se o to pokouším.
První dny nezačaly nejlépe jelikož zvracení postihlo tři členy rodiny.
Výlety po zámcích a hradech nebyli tak zajímavé jako Dinopark a zoo Plzeň. Ovšem že mi bylo líto těch duší za mřížemi. Nádherná zvířata a jako bonus beru to že jsem si konečně pohladil srnku. Bylo to vlastně mládě, jelínek. Mám už taky spoustu dalších cílů jako je delfín a tak. :)
Po večerech opejkání a po ránech houbaření(nesníšim to.) moooc mě to bavilo.

Byl to týden s rodinou a myslím že jsem zjistil že si s nima rozumím víc jak kdy jindy, :D.
Zase nejsem schopen dlouhého článku o tom jak jsem se měl můžu jen říct že to bylo skvělé. zítra ráno čekejte fotky. :)
Jedna věc je jistá, každého čtenáře mého blogu nadevše milujuuu. ::) (čtvery oči jsou lepší ne?)
Jsem idiot s holubí hlavou nesnášim to jak jsem hroznej jak neumim fotit hezký normální fotky a jak neumim napsat normální články.


Tenhle článek neberte vážně.

3 komentáře:

  1. ticho tichooo!máš skvělý fotky(těšim se až přidáš nový)..já když zavzpomínám na svý začátky..hrůza...jde jen o čas a praxi,o tom to celé je.pak každej může být jako já a i mnohem lepší;)

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasím s Kejt máš super fotky,podívej se na moje simtě ;) hm a zavidím ti,s rodinou si teď právěže rozumím míň a míň :(

    OdpovědětVymazat
  3. no, tak to já bych tejden s rodinou někde, asi nevydržela :DD stačily mi jednodenní ekšn a bylo to na mě mooc.
    jinak, focení není o ničem jinym, než o tréninku a tréninku a tréninku, a zase tréninku.. jo, a pak taky o technice. no :D ale máš to dobrý, tak pokračuj.

    OdpovědětVymazat