4. srpna 2011

Rozlučkovej.

Čím začít. Dneska jsem zmoknul a byl jsem promočenej až na kost konečně mám učebnice a bylo hnusně.
Píšu článek o ničem přesto píšu dál. Píšu protože vás na tejden opouštím ovšem ten týden budu fotit a fotit. Doufejme že bude hezky a doufejme že mi to rychle uteče.
Doufejme v nemožné.
Zítra by měly přibýt nové fotky, snad.
Dneska bylo hnusně a já si to v deti fakt užíval.
Počet obdivovatelů mého fotošílenství roste a já jsem jen stěstím bez sebe že se to vůbec někomu líbí. Mám chuť se vsáknout do země a už nevylejzat.

2 komentáře:

  1. Ach, ať prší, ať prší! Juch!
    Prosím, nefoť květiny... Květiny jsou kýče, a fotí je všichni... Není to nic originálního, ani nijak extra pěkného, když není suprmegahustá technika.)

    OdpovědětVymazat
  2. Vrať se! (určitě to slyšíš, neboť naše spojení neklame) Doufám že máš aspoň pěkný počasí. Můry zdravínazdraví :3

    OdpovědětVymazat