28. srpna 2011


You live in circle? I live in triangle.
My life is funny, my head is funny and you are idiots.
Yes, just bored.
Jsem snad posedlý angličtinou?. Ne, jen se koukam na Amelii a mám stochutí házet žabky,bořit zuce, zachraňovat svět a posílat trpaslíky kolem světa.




kolénké.:D zlednice,víšjakne?

15 komentářů:

  1. HEYA! Ty fotky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  2. ty kolínka jsou bomba! :D
    co se pod nimi schovává, skřítek, který cestuje kolem světa nebo jen nějaká malá beruška?

    na mém blogu to chce ještě trochu doladit... třeba nějaký pěkný design :), ale jsem ráda, že se líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. FOX:Díky. /tvůj profil je nedostupný a já nemůžu napsat komentář na tvůj blog. Tudíž píšu sem./

    OdpovědětVymazat
  4. Písnička k videu mě dostala. Melancholická, jiná, úžasná.

    OdpovědětVymazat
  5. AhojJunikornetysiasinějakýzlatodíky,kámopotěšilsiměžemámnovýhočtenářeatakyžetahleadresamádvavlastníky.Nebotřebajednohokterejjerozdvojenej.Zasetitupíšuužponěkolikátéacítímsejakotupec,alejetofajn.Tojenejdelšíkomentářnasvětě(přectavujusijakdlouhotočteš)Zdravimružovkuzatožeměvčerazmlátil.

    OdpovědětVymazat
  6. m. : můj blog: minutydopulnoci.blogspot.com ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Kolínkaa bacha na kečup, braňte se!

    Jinak to video je krásný, hudba patřící k obrazu a naopak. Super.

    OdpovědětVymazat
  8. Tisíckrát like tento článek!!!

    OdpovědětVymazat
  9. ta první je tajemná. a z tý fotky kolínek úplně cejtim, jak vypadají na dotek a jak jsou studený. brr.

    OdpovědětVymazat