30. srpna 2011

Zdravím každého kdo si následující řádky bude číst. Doufám že jste spokojeni s smířeni s realitou, jsem neschopen psát normální řádky a stále se o to pokouším. Vše zachraňují fotky.
Každým dnem junikornuji ale to zajímá jen jednoho.
Co já? Těším se do školy na týden s malejma dětma kterejm budem pomáhat. /pekloo/, září bude klidné, rozjížděcí pak nastane peklo.
Kuky mě stále hypnotizuje ale jak jsem říkal a ríkám, je to kámoš za vosumdesát flašek dobrý vody!.D

noční přežírání mě baví. doufám že je junikorn spokojenej protože tyto řádky jsou věnovány jemu.
Dobrej den je půl jedný ráno.

7 komentářů:

  1. Játonějaknezvládla. :D Alejunikronjespokojenej,tojepřecijasný:)Dneskaulítnem.MOHAHA.

    OdpovědětVymazat
  2. jé já chci taky Kukyho ale osumdesát flašek dobrý vody nevypiju.D

    OdpovědětVymazat
  3. Ehm, líbí se mi tvůj blog. :)
    Škola je peklo, myslím, že moje září bude peklo víc než ostatní měsíce, nesnáším změny! :D (Proč to tu melu?)
    Kuky je super, osumdesát flašek dobrý vody moc super není, když uvážím, že to je asi tak něco jako zásoba pití pro mě na rok :D.
    noční přežírání? yay to jooooo ;)))

    OdpovědětVymazat
  4. Kuky dělá kuky, uklidňuje. ALe v spát by se mělo jít po Večerníčku :) Dobrej den :)

    OdpovědětVymazat
  5. joa nesnášim že tyhlencty nový Kuky nejsou z pilin, jako pravej Kuky!

    OdpovědětVymazat
  6. Ale kdeže, tvé řádky jsou skvělé! Jen tak dál.
    Hů, miluju noční přežírání. Podle toho taky ovšem vypadají mé tukové zásoby.D

    OdpovědětVymazat